sobota 9. června 2012

Modelář V/2012

Uvažoval jsem, jestli sem tento příspěvek dát. Nakonec jsem se rozhodl, že ano. Tedy minulý rozruch rozpoutaný panem 'Jezevčíkem' Šterbáčkem o tom, jak se časopis odkloní od současné podoby a stane se z něj časopis 'Modelář a Modelářka', se ukázaly jako aprílový žertík. Byť se to nestalo prvního dubna, kdy (a jen tehdy) se apríl slaví. 

Za sebe říkám bohužel, protože jsem se docela těšil na to, že se dočkám nějakého dalšího materiálu o tom, jak pracovat s hmotami typu FIMO, Magic Sculp... Místo toho pan Štěrbáček věnoval celou stranu 66 tomu, aby tento svůj vtip vysvětlil. Jednak si o vtipech, které musí jejich autor vysvětlovat, myslím, že jsou vše možné, jen ne podařené, navíc mi teď přijde, že Modelář se bez pana Šterbáčka obejde a že nemá smysl si časopis předplácet. Škoda peněz. A tech není, zvláště v této mizerné době, dost.

Abych však i našel na tomto čísle něco dobrého, tak musím vyzdvihnout článek na straně 34.: Cribbs příbytky slavných. Je zde zajímavý postup, jak udělat cihlovou zeď ze Styroporu. Ovšem kupovat si proto celé jedno číslo časopisu? Ne, prvního dubna není, takže ode mne souhlasné doporučení nečekejte. Snad pokud budou v Modeláři vyhlášeny Vánoce na srpen. Pak snad... Byl by to vhodný dárek pod srpnový stromeček.


Žádné komentáře:

Okomentovat